Інформація
про проведенню Тижня безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі №2 «Орлятко»
в період з 25.02. – 01.03.2019 р.
«Здоров’я мати – вік біди не знати!»
З дітьми групи раннього віку було проведено дидактичні ігри « Навчимо ляльку Катрусю умиватися та мити руки», «Де живуть вітаміни», «Лялька захворіла», «Що в торбинці»; бесіди з дітьми «Як бути охайним», « Ручки, ручки мої чисті», бесіди та консультації з батьками «Обережно кір», «Сам вдома», розповідання вірша Г.Бойка «Здоровим будь», читання твору К.Чуйковського «Мойдодир».
У молодшій групі провели заняття на тему «Допоможемо Оленці перейти дорогу», « У країну дорожнього руху», «Особиста гігієна», «До країни здорових зубів» з метою ознайомлення дітей з роботою світлофора; формування уявлення про дорожній рух; вчили дотримуватись правил дорожнього руху; орієнтуватись у складних життєвих обставинах; проведено дидактичні ігри: « Чарівна стежинка здоров’я», « Одягнемо ляльку на прогулянку», « Вилікуй зайченя», бесіди та консультації з батьками « Ожеледеця», «Вдягаймося по погоді»; бесіди з дітьми: «Допоможемо маленькому пташеняті», «У гості до світлофора», читання вірша Бойка Г. «Про ведмедика».
З дітьми середньої групи провели заняття на тему «Поняття про корисний вогонь» - розвивали у дітей розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди; виховували обережне поводження з вогнем у побуті та відповідальність за свої вчинки, потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки; проведення дидактичної гри «Можна – не можна», читання казки С.Маршака «Кицькин дім», створення ігрових та проблемних ситуацій; бесіди з дітьми «Сам вдома», «Небезпечні місця для ігор»; бесіди та консультації з батьками « «Дітей виховує те, що оточує», «Особиста безпека»;
У старшій групі вихователі провели заняття «Песик Гавчик у країні безпеки. Номери екстреної допомоги» - розширила уявлення дітей про безпечну поведінку в разі пожежі, якщо ти сам вдома, якщо ти загубився на вулиці, з чужими людьми; закріпила уміння правильно переходити вулицю, знаючи сигнали світлофора, дорожні знаки; використовувала життєві ситуації, вміло викликали з дітьми служби по телефону «101», «102», «103», вживали художнє слово, розігрували невеличкі сценки з безпеки на дорозі; виховувала уміння знаходити вихід з різних ситуацій, берегти своє і чуже здоров’я, бути комунікативним в питаннях безпеки життєдіяльності. Музичним керівником була проведена розвага з цивільної оборони для дітей старшого дошкільного віку «Немає лиха, коли все тихо!» з метою формування у дітей навичок безпечної поведінки під час пожежі; розвивали кмітливість, спостережливість.
|