Понедельник
13.05.2024
23:53
Приветствую Вас Гость
RSS
 

КДНЗ № 2 "ОРЛЯТКО"

м. Старобільськ

Главная Регистрация Вход
»
Меню сайта

Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Июнь » 25 » 22.06. 2018
11:26
22.06. 2018

Звіт завідувача та голови батьківського комітету на засіданні батьківської ради та громадськості про роботу дошкільного закладу в 2017 - 2018 навчальному році.

  

Соціально – економічний розвиток України, тенденції євроінтеграції, світові процеси глобалізації та інформатизації суспільства визначають нові напрями і пріоритети розвитку освітньої галузі. Результатом якісної дошкільної освіти є: показники особистісного розвитку дитини (креативність, мотивація, довільність, допитливість, ступінь морального розвитку тощо); рівень готовності до шкільного навчання, що є грунтом наступності й забезпечує підготовку до засвоєння програми початкової школи ( рівні стартові можливості); знання, уміння, навички, набуті дитиною в межах освітньої програми; створення умов для здійснення освітнього процесу.

Дитинство – період, коли закладаються фундаментальні якості особистості, що забезпечують психологічну стійкість, морально-етичні цінності, життєдіяльність і цілеспрямованість. Ці якості особистості не розвиваються спонтанно, а формуються в умовах любові найближчого оточення, коли сім’я і педагоги вчать дитину творити добро, співпереживати і радіти іншим, прагнути багато чого навчитися.

Сьогодні, коли в Україні відбуваються процеси реформування політичного, економічного, суспільного життя, особливого значення набуває ідея виховання громадян, які здатні побудувати демократичне, громадське суспільство і діяти за принципами конституційної демократії та поваги до прав людини.

Діяльність нашого навчального закладу має гуманітарне та художньо-естетичне спрямування, тож педагоги піклуються про створення сприятливої атмосфери для всебічного розвитку особистості вихованців, розкриття їх творчого потенціалу, забезпечення єдності та наступності освітнього процесу в дошкільному закладі та початковій школі.

Педагогічний колектив створює умови для розвитку духовності кожної дитини через залучення вихованців до різних видів художньої діяльності: зображувальної, музичної, художньо-мовленнєвої, театральної. Це сприяє позитивно-емоційному забезпеченню дошкільників.

 

 

І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

 

КДНЗ №2 «Орлятко» святкує у 2018 році свій 90 увілей. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

  • музична, спортивна зали;
  • методичний кабінет та медичний;
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи.

Дошкільний заклад має підсобні приміщення: харчоблок, пральня, кладова, котельня, підвал.

 

 

 

2. СКЛАД ВИХОВАНЦІВ

 

За Статутом дошкільний заклад розраховано на 75 місць для дітей від 2 до 6(7)років. Група дітей раннього віку комплектувалася у серпні 2017 року, відповідно черги.

У 2017-2018 навчальному році працювали 4 вікових груп:

- 1 група для дітей раннього дошкільного віку;

- 3 групи для дітей дошкільного віку.

У цьому році заклад відвідувало 92 дитини з них:

- раннього дошкільного віку – 18чол,

- дошкільного віку – 74чол,

- випущено до школи – 27 дітей

За звітний період прийнято – 25 дітей.

Вибуло – 5 дітей ( переміна місця проживання).

Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти з сімей працюючих (45%), підприємці – 6%, службовці – 19%, не працюють -16%, переселенців-1%.

Склад сімей вихованців: повна – 98,8%, неповна – 1,2%, багатодітні – 3,2%.

 

3. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Навчально-виховний процес в дошкільному закладі забезпечують 23 працівника: -13 молодшого обслуговуючого персоналу, 1 медичний працівник, 9 педагогів, у тому числі: вихователь-методист, 1 музичний керівник, 6 вихователів. З них 6 мають вищу освіту, 2 – базову освіту. Склад педагогічних працівників по кваліфікаційним категоріям такий:

  • «спеціаліст вищої категорії» - 3 педагога;
  • «спеціаліст І категорії» - 1 педагога ;
  • «спеціаліст ІІ категорії» - 1педагога;
  • «спеціаліст» - 1 педагогів;

 

Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного педагога.

  • на 01.06.18 у закладі на вакансії ставки вихователя - відсутні. Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів, робота колективу КДНЗ відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

 

 

 

4. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ У 2017-2018н.р.

 

Завдання на поточний навчальний рік визначено наступним чином:

  1. Музейна педагогіка, як засіб роботи дошкільного закладу та сім’ї по вихованню у дітей морально – патріотичних задатків, формування у дошкільників потреби керуватися духовними цінностями українського народу.
  2. Естетичне виховання дошкільників засобами музичного мистецтва.
  3. Робота з обдарованими дітьми.

Пріоритетним напрямком роботи залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення та укріплення їх здоров’я.

Оновлення змісту та якості дошкільної освіти відбувається через набуття кожною дитиною навичок здорового способу життя шляхом освоєння нових здоров’язберігаючих технологій .

На постійному контролі у адміністрації КДНЗ знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов та режиму виховання дітей.

Для здійснення оздоровчої роботи у КДНЗ створені задовільні умови.

Активне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій у освітньо-виховний процес дозволило покращити стан здоров’я, моніторинг якого регулярно здійснює медична служба .

У КДНЗ впроваджується комплекс спеціальних заходів у період сезонного підйому захворюваності.

Проблемою залишається захворюваність після вихідних днів та свят. Її рівень досить значний.

 

5. ЯКІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

 

Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту, державних програм «Впевнений старт», «Українське дошкілля» в КДНЗ №2 «Орлятко» був зроблений аналіз навчально-виховної роботи з дітьми в 2017-2018 навчальному році.

Аналіз показав, що організація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі здійснювалася відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та була спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного закладу, відображених в річному плані. В основу планування навчально-виховного процесу були покладені принципи актуальності, свободи вибору, цілісності, логічності та традиційні принципи планування, такі як: перспективність, наступність, системність, доцільність змісту. Реальність заходів. Зміст , взаємозв’язок, скоординованість усіх планів роботи дошкільного закладу дозволяли спрямувати всю систему виховання на гармонійний розвиток та отримання дітьми необхідної дошкільної освіти.

Велика увага приділялася спрямуванню зусиль колективу на реалізацію сучасного особистісно орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Ці домінуючи ідеї були викладені в річному плані роботи дошкільного навчального закладу на 2017-2018н.р., обговорювалися на педагогічних радах, методичних годинах, на нарадах при завідувачу. Під час індивідуальних і групових консультацій. На основі пріоритетних завдань здійснювалася корекція педагогічного стилю вихователя.

В КДНЗ №2 створені належні умови для підвищення професійного рівня педагогів: семінари-практикуми, ділові ігри, консультації, методичні об’єднання, з цією метою на протязі року були проведені семінари-практикуми: « Семінар – тренінг «Спостережливий вихователь – який він?», «Модерактивний семінар «Граємо з дітьми залюбки», «Семінар – практикум «Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї», «Тренінг – дитячо – батьківських взаємин, як форма просвітницької роботи з батьками»

На протязі року на базі нашого закладу працювало методичне обєднання вихователів району(керівник Шевченко І.М).

У жовтні 2017р. та у квітні 2018р. були проведені Тижні безпеки дитини по формуванню основ безпечної поведінки в побуті та в надзвичайних ситуаціях. Під час цих Тижнів в гості завітали волонтери, які розповідали по безпечну поведінку в зоні АТО.

В листопаді 2017р. в квітні 2018р. відповідно до плану роботи були проведені методичні тижні відкритих переглядів, під час яких педагоги закладу поділилися досвідом, продемонстрували власну майстерність та показали відкриті заходи.

Методична робота в КДНЗ №2 організована на достатньому рівні, базується на аналізі освітнього процесу.

Педагогічне діагностування дітей здійснюється тричі на рік. Останній діагноз показав, що всі діти вікових груп засвоїли програмові завдання на достатньому рівні. Це підтвердило, що педагоги закладу мають достатній рівень професійної майстерності.

На протязі року особливого значення надавалося морально-етичному та громадському вихованню. Для цього використовувалися різноманітні засоби педагогічного впливу: наочність, твори дитячої літератури, морально-етичні завдання, ситуації морального вибору.

Проблема сім’ї та сімейних стосунків завжди перебували в полі зору психологів, соціологів, педагогів. Відомі педагоги такі як Констянтин Ушинський, Антон Макаренко, Василь Сухомлинський, звертали увагу на важливу роль сім’ї у формуванні особливості дитини, виховання її духовних, емоційних та інтелектуальних якостей. Нас, як педагогів турбує проблема зниження виховного потенціалу родини зміна її ролі в процесі соціалізації дитини. Піклуючись про те: у що вдягнена дитина, як харчується, як розважається – дорослі не реалізують потреби дітей у спілкуванні. Тому, часто у дітей формується неадекватна самооцінка, що стає причиною їх духовної кризи, самотності, несприйняття світу.

Батьки мають найбільший вплив на формування особистості дитини дошкільного віку. Тому, наш педагогічний колектив КДНЗ № 2 вирішив якомога більше залучати батьків до участі їх в освітньому процесі дошкільного навчального закладу. На практиці показало, що активна співпраця батьків та педагогів сприяє гармонійному розвитку дошкільників.

Значну увагу в нашому закладі педагоги приділяють патріотичному вихованню. З огляду на сучасні українські реалії, воно набуває дедалі більшої актуальності. В основу системи роботи з патріотичного вихованя в нашому закладі покладено національну ідею, що об’єднує українців. Періодично упродовж навчального року педагоги дитячого садка спільно з вихованцями та їхніми батьками організовують патріотичні заходи – тематичні свята й розваги які приурочують до важливих для України дат.

Мета цих заходів – прищепити дітям любов та повагу до Батьківщини, виховати найважливіші людські якості – милосердя, чуйність, повагу до ближнього. Після участі в таких заходах, дошкільники відчувають потребу робити добрі справи, поважати себе й людей , вивчати й цінувати історичну та культурну спадщину рідного народу.

Щороку напередодні свята Покрови та Дня захисника України в дитячому садку проводимо патріотичне свято за участю вихованців та батьків «Козаки хочемо ми стати, рідну Україну захищати». Це чудова нагода розповісти дошкільникам про традиції запоріжців, навчити дітей козацьких пісень і танців, дати змогу проявити свої сили та спритність у різних випробуваннях. Участь у тематичних заходах викликає інтерес до усної народної творчості, історії рідного краю, любові до культурної спадщини свого народу, а отже сприяє вихованню свідомих патріотичних почуттів у дітей.

Тому декілька років постіль ми проводимо родинні свята по відродженню сімейних традицій: «Дівчина з косою, мов трава з росою» (закосичення п’ятирічних дівчаток), «Тільки родина, як зірка єдина».

Під час цих заходів виховуємо любов, повагу і шану до батьків, членів своєї родини, почуття доброти, взаємодопомоги співчуття; викликати бажання допомагати слабшим, поважати старших, розвивати мовлення дітей, творчу думку, увагу, уяву, почуття національної гідності, любов до рідного краю, до України; виявляти інтереси, захоплення і вподобання кожної сім’ї, бажання примножувати родинні традиції.

Виходячи з вище зазначеного слід підкреслити, що більша частина дітей засвоїли вимоги освітніх програм на високому рівні. Але в кожній групі є діти, які потребують індивідуальної роботи, це діти які часто хворіли, або не регулярно відвідували дошкільний заклад.

 

 

 

6. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАВІДУВАЧА КДНЗ

 

Керівництво КДНЗ №2 здійснює управління освіти при Старобільській райдержадміністрації. До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

  • Рада ДНЗ,
  • Батьківські комітети груп,
  • Профспілковий комітет,
  • Педагогічна рада,
  • Загальні збори батьків та членів трудового колективу.

 

Управлінські рішення та дії завідувача КДНЗ у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань. Під її керівництвом проводилася організація роботи щодо охоплення навчанням дітей 5річного віку та обліку дітей у мікрорайоні. Розуміючи важливість даної роботи, завідувач безпосередньо керує нею. За наслідками обліку дітей у закладі спланована та реалізується робота з батьками у напрямку підвищення їх педагогічних знань, озброєння методами навчання та виховання дітей у сім’ї.

  • постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого дошкільного закладу, продовжує працювати власний сайт КДНЗ №2 «Орлятко».

Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Впродовж звітного періоду письмових звернень не надходило. На особистому прийомі у керівника були 52особи. Головними питаннями, які порушені під час бесід є працевлаштування та оформлення дитини до КДНЗ. За ініціативи завідувача на особистий прийом були запрошені батьки, які мали заборгованість по оплаті за харчування. (3особи)

Організація морального та матеріального заохочення працівників, які добросовісно виконують свої обов’язки, працюють творчо є невід’ємною складовою успішного управління. закладом. Впродовж року педагоги отримали грамоти від міськради та управління освіти райдержадміністрації та управління освіти обладміністрації.

 

7. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ У КДНЗ

 

Організація харчування ведеться відповідно Інструкції з організації харчування дітей. У КДНЗ працює досвідчений, висококваліфікований медичний персонал та кухарі. Про їх роботу говорять результати – за цей навчальний рік за результатами перевірок СЕС грубих порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей на виявлено.

Виконання натуральних норм харчування за 2017 рік по всіх основних продуктах ( м'ясо, масло, риба, овочі, соки, крупи, цукор) 90-100%.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку СЕС.

У закладі харчуються діти пільгових категорій:

    • З неповних сімей: - 5;
    • малозабезпечені: - 5;
    • багатодітні сім’ї :- 3;
    • діти переселенці: - 1;

 

8. СИСТЕМА РОБОТИ ЩОДО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДИТИНИ

 

Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, у якому суворо дотримуються вимоги, щодо забезпечення прав дитини, які закріплені у основних державних документах:

- Конституція України;

- Конвенції ООН про права дитини;

- Законом України «Про охорону дитинства»;

- Сімейний кодекс.

 

На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008 р. №1/9 –811 «Про здійснення соціально – педагогічного патронату», інструктивно – методичних листів від 27.08.2000 р. № 1/9- 352, від 04.10.2007 р., № 1/9 – 583 «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» адміністрацією КДНЗ розроблені заходи які включають:

- надання методичної і консультативної допомоги сім’ї, включення батьків у процес виховання, навчання та реабілітації дитини;

- формування соціально – педагогічної компетенції сім’ї у вирішенні її психолого – педагогічних та соціальних проблем;

- створення банку даних дітей, які підлягають охопленню соціально-педагогічним патронатом.

 

9.СИСТЕМА РОБОТИ КДНЗ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу КДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

За звітний період випадків травмування дітей та працівників КДНЗ не зафіксовано.

 

10.РОБОТА ПО ЗМІЦНЕНЮ МАТЕРІАЛЬНО_ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ КДНЗ

 

Матеріально та фінансово дошкільний заклад забезпечується з районного бюджету. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника так, як на вирішення його потрібні кошти .

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису, сформованого Старобільським відділом освіти. Фінансові асигнування на 2017 рік повністю використані. Придбано: респіратори, противогази, дитячі шафи, матеріали для ремонту підсобних приміщень (метало профіль, плитка).

Велику допомогу по утриманню дітей та матеріальне забезпечення дошкільного закладу надають батьки у вигляді благодійних внесків, які частково доповнюють кошторис харчування та утримання дошкільного закладу. З яких 65% харчування оплачують батьки.

Сьогодні дошкільний навчальний заклад перестає бути «Школою для маленьких» і поступово перетворюється на справжній «інститут соціалізації», основне призначення якого – бути посередником між дитиною і широким світом у який їй належить гармонійно увійти, визначити в ньому своє місце, налагодити продуктивні стосунки з новим колом людей, почуватися тут компетентною, життєво вправною, життєрадісною.

Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його розвиток можливий тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної перспективи розвитку, плідної співпраці усіх учасників навчально-виховного процесу.

 

Не помре Україна ніколи,

А цвістиме мільйони віків,

Доки діти ітимуть до школи

З таких славних, як наш дитсадків!

Просмотров: 319 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Календарь
«  Июнь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz